Servicedesk är vår första kontakt mot användarna och är hjärtat i QDs verksamhet. Vi försöker hjälpa till med så mycket frågor som möjligt direkt vid första kontakten då vi tror att detta är en nyckel till nöjda användare. Nöjd Kund Index (NKI), det vill säga våra användares utvärderingar av hur vi hanterat deras ärenden, är vårt viktigaste nyckeltal för Servicedesken och vi använder löpande feedbacken vi får från våra kunder för att förbättra oss.
Tveka inte att ta kontakt med oss så tar vi en diskussion om hur vi kan hjälpa er!
Fördelar med en extern Servicedesk & IT-support
Minskat personberoende
Med QD Servicedesk får ni ett helt team av kompetenta tekniker som hanterar frågor från era användare. Ni minskar riskerna att kritisk kompetens och kristiska resurser försvinner. QD ansvarar för att rekrytera och utbilda personal så att vi alltid står redo att hjälpa er.
Flexibilitet
Jämfört med att ha en intern IT-support får ni större flexibilitet då ni köper Servicedesk som tjänst. Ni slipper binda upp er till en viss kostnadsnivå oavsett hur mycket supportärenden som kommer in. Med QD Servicedesk följer kostnaderna det arbete som faktiskt görs.
TESTIMOMIAL